دوشنبه، آبان ۱۴، ۱۳۸۶

پارتی بازی قرآنی

بر گرفته از سايت کافر و برای دوستانی که ميخواهند بيشتر بدانند.
---
داستان زنانی که خود را به رايگان در اختيار محمد می گذاردند و آيات 49 و 51 از سوره احزاب

در بين چهار زنی که به طور رايگان خود را تسليم محمد می کردند و همخوابگی با آنان مستلزم هيچيک از تشريفات ازدواج از قبيل حصور شهود و پرداخت کابين نبود "ام شريک" از همه زيباتر بود . زيبائی او به حدی بود که حسادت عايشه را برانگيخت و به طعنه گفت :"نمی دانم زنی که خود را به مردی به رايگان تقديم کند چه ارزشی دارد ؟" ام شريک در جواب عايشه گفت : " ما چنين خواستيم و کرديم " و محمد نيز برای رسميت دادن به عمل خود، آيه 49 از سوره احزاب را بر عايشه و مسلمانان عرضه کرد و در آن از ام شريک به عنوان "امراه المؤمنه" ياد کرد :
" ای پيغمبر ما حلال کرديم بر تو همسرانی را که اختيار کرده ای چه آنها که حقشان را داده ای و چه آنها که کنيز تو بوده اند و خدا آنها را به عنوان غنيمت نصيب تو کرده است و همچنين دختران عمو ، دختران دائی و دختران خاله هايت که با تو مهاجرت کرده اند همه را بر تو حلال کرديم و نيز زن مؤمنه ای که خودش را به پيامبر ببخشد و پيامبر هم بخواهد با او نکاح کند . و اين نکاح بدون مهريه تنهابرای تو است نه برای ساير مؤمنين ." احزاب 49
عايشه پس از شنيدن اين آيه بدون پروا گفت: "می بينم که خدايت در انجام خواهش های نفسانی تو تسريع می کند ." محمد برای تأديب عايشه و متذکر شدن اين مطلب که ، زنان حق مداخله و اظهار نظر در اعمال جنسی مردان ندارند ، آيه 51 احزاب را بر زنان خواند :
"لازم نيست که در همبستر شدن با زنهای خود نوبت را رعايت کنی . هرکدام را که مايل بودی نزد خود بخوان و هر کدام را که نخواستی کنار بگذار . بر تو ايرادی نيست ، آزادی و اختيار مطلق در ترک آنها داری و برای آنها نيز اين ترتيب بهتر است . "
زنان محمد از ترس اين که مبادا محمد آنان را طلاق گويد ، نزد محمد آمدند و گفتند درباره ماچه تصميمی داری. هر کاری که ميل و اراده تواست انجام بده که ما تابع اراده تو هستيم .
از آن به بعد نوبت برای عايشه ، حفصه ، ام سلمه ، زينب و ماريه به طور عادلانه و منظم رعايت می شد و شبهای نوبتی برای سوده ، صفيه ، جوبريه ، ميمونه و ام حبيبه غالبا" به تأخير می افتاد .

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin