سه‌شنبه، تیر ۰۷، ۱۳۸۴

چگونه بحث کنيم

امروز يه وبلاگ پیدا کردم به اسم ديار غربت. نويسنده آدم مذهبي ولي خيلي روشن فکري هست. بيچاره خيلي فحش ميشنوه به خاطر اينکه ريش داره و مذهبيه ولي خيلي محترمانه به همه حتی اونهایي که فحش ميدن جواب ميده. به نظر من اينجور آدمها نمونه هستن. دقت کرديد که ما مخالفهای رژيم ايران هرجا دستمون به يک آدم شبيه حزبيها بيافته بهش فحش ميديم؟ ميخوام يه کاري رو شروع کنم. ميخوام شروع کنم در مورد خيلي از اصول و اعتقادات چه ديني و چه سياسي بحثهایي رو شروع کنم فعلا وبلاگ من رونق نداره ولي اگه توی خواننده طرفدار يک بحث منطقي و محترمانه هستي و ميخواهي يک چيزي ياد بگيري و اگر واقعا به آزادي عقيده اعتقاد داري بيا اينجا سر بزن و توی بحثها شرکت کن. از دوستاني مثل حميد هم ميخوام که اينجا بيان و بحث کنن. بايد ياد بگيريم متمدن باشيم. بيايد با هم ياد بگيريم

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

1 نظر:

در ۹:۴۴ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

دوست عزيز وبلاگ گفتنيها ممنون از اينکه به من سر زدي و راهنماي کردي من حسابي تازه کار هستم و حالا کار زياد هست که ياد بگيرم. حتما به اينجا باز هم سر بزن

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی