سه‌شنبه، تیر ۱۴، ۱۳۸۴

انچه يافت می نشود آنم آرزوست


حالا که قرار شد بحث های اصولی و دينی رو توی وبلاگ جديد بگذاريم خواستم کمی حرف سياست بزنم.
امروز از روی کنجکاوی رفتم سايت دکتر معين. ميدونيد که من از تحريم کنندها بودم و چقدر بد و بيراه گفتن طرفدارای آقای دکتر به امثال ما! جالب اينجاست که ديگه حرفی از جبهه دمکراسی خواهی و ادامه مبارزه برای آزادی و اينحرفها توی سايت آقای معين نيست. توی وبلاگ ايشون هم آخرين حرف خداحافظی با اعضای تيمشون بود. با خودم گفتم چه خوب شد گول حرفهای قشنگ اين بابا رو نخوردم. عجب حراف هستن بعضیها.
يک چيز ديگه که قبلاً گفتم، باز هم ميگم. اونهم اينه که مخالف با رژيم زياده. ولی رهبر درست حسابی نداريم. اگر توی خواننده يک نفر رو ميشناسی که ميتونه رهبر خوبی باشه بگو. دو چيز برای رسيدن به يک جامعه درست و حسابی لازمه، مردم خوب و درست و متمدن و رهبران خوب و دلسوز. ما کدومش رو داريم؟ انصافاً شما جواب بدين.

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

2 نظر:

در ۹:۵۱ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

اي امان از دست ادم هايه دو رو



يه روز ميگه دموكراسي يه روز ميگه رفسنجاني يه روز پيراهن مردومو جر ميدن ميگن چرا وازه يه روز ميگن پاچتو بده بالا عكس مارو بچسبون كه من ازاديم يه روزم مي خوان خيابون ديوار بكشن يه روز ميخوان دل جوونو شاد كنن

 
در ۲:۰۳ قبل‌ازظهر, Blogger کوروش گفت...

sar jaryan rafsanjani ke eftezah kard. aval goft man be hich kas ray nemidam hemayat ham nemikonam. bad yeki do rooz badesh harfesh avaz shod. rastesh halam ro beham zad in yeki.

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی