دوشنبه، مرداد ۲۴، ۱۳۸۴

بازگشت از ايران

بالاخره از ايران برگشتم. دلم برای اينجا هم تنگ شده بود. مخصوصاً وقتی دلم پر بود و ميخواستم حرف بزنم ولی دسترسی به اينترنت نداشتم. واقعاً در خيلی موارد نا اميد شدم. انگار ايرانيها از هم متنفرند. يک زمانی حرف از اين بود که عاطفه و احساست تو ايرانيها فقط هست و گرمی و صفا جای ديگه نيست. اگر کسی هنوز تو ايران خبری از صفا و محبت داره به ما هم بگه. من که فقط داد و بيداد و اخم و پرخاشگری و کلاهبرداری و خلاصه فقط سياهی ديدم. ديگه فاميل و دوست هم به فاميل و دوست رحم نميکنه. دلم پره و کم کم هرچی به ذهنم بياد براتون ميگم، ولی به اين نتيجه رسيدم که اگر بدبختی و ظلم هست، بايد اول خود ما ايرانيها درست بشيم تا بقيه درست بشه
راستی بحث در وبلاگ مباحث ادمه پيدا کرد، سری بزنيد

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

4 نظر:

در ۲:۰۷ قبل‌ازظهر, Blogger Hamid گفت...

Salam koorosh jan
khedmatet arz konam ke alan iran hastam va hamin comment ro ham ba badbakhti gozashtam! ishala bargardam ye emtehan ham ke bayad bedam, bedam, ishalla miam!
doa kon
ya hagh

 
در ۸:۳۴ قبل‌ازظهر, Blogger najafi گفت...

salam aghaye koroush
khastam yek chizi begam
man ne mi doonam ke daghighan entezar e che chizi dashtin va ba che chiuzi roo be roo shodin ama ino mi doonam ke adam ha agar hezar ta badi dashte bashand yek khoobi ham daranad taze ba'zi ha bishtar daranad maslan do ta se ta
man fekr ne mi konam ke nashe in vaz'yat ro dorost karde (gar che kami ta ghesmati ba harfhaton movafegham ba inke hich me'yar e dige ee baraye moghayese nadarm )
ya hagh

 
در ۹:۲۱ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

اي ول
پس شمام فهميدين
خوبه بايد خيلي خوشحال باشين كه از اين خراب شده رفتين
اينجا كشور نيست و ادم ها يه توش ادم نيستند
من منظورم همست حتي خودم










................................................................................................................................................................................

اين عبارات كه با نقطه نوشته شده حرفايه زشتيه اما خب هركي اين خراب شده رو ميبيني همينا به ذهنش ميرسته

 
در ۷:۴۰ قبل‌ازظهر, Blogger کوروش گفت...

فاطمه جان سلام
ممنون از اينکه باز هم اينجا سر زدی و پيغام گذاشتی. حرفت در مورد اينکه هرکس حد اقل يک خصوصيت خوب داره کاملاً صحيح بود و قبولش دارم. به زودی يک پست جديد ميگذارم که تو شايد بدت نياد. حتماً باز هم سر بزن. خوشحال ميشم در مورد اونهم نظرت رو بدونم
سعيد جان سلام
خوشحالم که هنوز اين طرف سر ميزنی. ميدونم که تو به خيلی چيزها منفی نگاه ميکنی و متأسفانه در ايران خيلی چيزها منفی هستند. شايد به نظر منفيها از مثبتها بيشتر باشند. من چند روزی هست که دارم فکر ميکنم تا يه پست جديد بنويسم و قشنگ حرفم و منظورم رو بيان کنم. خوشحال ميشم شما دوستان قديمی وبلاگ در موردش نظر بدين. اسم پست جديد هست: انقلاب سبز

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی