سه‌شنبه، مرداد ۱۷، ۱۳۸۵

ميل به نوشتن

عجب کار سختی هست نوشتن. چقدر راحت آدم دلسرد ميشه. امروز خواستم تبريک بگم به کسانی که اگر يک نفر هم سعی در خواندن مطالب آنها نميکنه، باز هم به عشق قلم مينويسن.

بحث کردن رو که ديگه نگو. چند سال پيش پدر بزرگم از قول کسی که يادم نيست کی بود ميگفت، کسی که از دينش برای تو حرف ميزنه، نميخواهد از دين تو چيزی بدونه...
حالا من رسيدم به جايی که کمی دلسرد شدم. کم ميشه کسی رو پيدا کرد که به جای زور چپون کردن افکار خودش، يه کم به حرف ديگران هم گوش کنه. پيش ضمينه هر بحثی اين هست که من بايد ثابت کنم حق با منه. آيا توان اين رو داريم که قبل از هر بحث فکر کنيم، شايد اين بار نظر من عوض شد؟ از خودم ميپرسم...

امروز اين مطلب رو نوشتم که بگم هنوز هستم. خواستم تشکر هم بکنم از دوستم بينام. باز هم برگشت و باز هم نوشت و باز هم خوب نوشت و باز هم به دل نشست.

اين عکس رو هم ببينيد. من اسمش رو گذشتم رهايی از "من".

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

5 نظر:

در ۱۲:۵۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

salam:
rastesh man ta hodoodi yek sery az matalebetoon ra khoonde am vali delam nayamad ke shoma ra dar jehalatetan raha konam.man dar bishtare matalebi ra ke neveshte boodin va ya az ghorAn avarde boodin deghat kardam va didam ke zekr nashode bood ke az che soore ya yei mibashad va bazi az oonha hamke maany shode bood 'manyhayash eshtebah bood.man az shoma khahesh mikonam ke bishtar fekr karde va matalebe dorost ra ke manba'e an motabar mibashd dar ekhtiare anan gharar dahid.

 
در ۵:۵۲ قبل‌ازظهر, Blogger کوروش گفت...

دوست بينام کم لطفی ميکنيد
تمام آيات قران با ذکر سوره و شماره آيه هستند.
تمام ترجمه ها از معتبر ترين ها هستند.
اگر موردی هست گوشزد کنيد. کداميک اشتباه است؟ يک مورد را ذکر کنيد

 
در ۲:۱۶ قبل‌ازظهر, Blogger ميتراس گفت...

بگذريم و فقط برای خودم متاسفم که در عصری غير از دوره خودم در ميان دنيای حيوان و شيطان اسير شده ام . به هر حال بنده فلسفه داروين را قبول دارم ، همين طور که کامپيوتر را قبول دارم و بدنبال سازنده هم نمی گردم و تنها می دانم این جعبه سازنده ای داشته است و بس !
اما اگر خواستيد از حقائق و اسرار عجيب عالم خلقت و آفريننده آن آشنا شويد سری به من بزنيد .
ياحق

 
در ۲:۱۹ قبل‌ازظهر, Blogger ميتراس گفت...

او کر و کور و لال از سخن حق هستيد . شما بی خدايان و آن خداگويان احمق ، شايد فکر می کنيد که اگر کسی که کامپيوتر ساخته بايد خودش را هم توی اين جعبه جادوئی جاسازی کند و اگر او در اين جعبه نيست ؟ چی کسی فرمان های مرا اجرا می کند و اين پيام ها را چه کسی در مواقع لزوم برايم میفرستد ؟

 
در ۲:۲۷ قبل‌ازظهر, Blogger ميتراس گفت...

متاسفانه هنوز انسان های دانا و عالمی در همه ادوار گذشته و یا تما عمر حضور جاهلانه و احمقانه انسان روی زمين نبوده اند که بتوانند خدا را بشناسند و اين همه پيروان خداوند که می بينيد پوشانندگان حق هستند و فرصت طلبان که اگر خدا شناسی و خدا پرستی به اين سادگی بود که شش ميليارد را به خود جذب می کرد ، چه نيآزی بود که پدران ما پيامبران را سربه نيست می کردند و می کشتند و البته من 123999 پيامبر را دروغ می دانم و این همه فساد و جهل و تباهی نتيجه دروغ همین پيامبران بوده است و تنها می دانم که روی زمين بشری زندگی نمی کند که بشارت را پذيرفته باشد و مدعيان بشر و حقوق بشر از بشر چيزی نمی دانند و به همين بچه انسان های به جن سقوط کرده لقب بشر داده اند .
یهود و نصاری و اسلام از مغز پوک هست و اگر راهی باشد تنها در راه آدم است و بس و چه کنم که خداوند دشمنان خود را احمق آفريده و پاپ و خاخام و ملا هم نمی شناسد و این مردم نادان هستند که گمان می کنند ملاها خدا را می شناسند که میدانم می شناسند اما خدای ملاها و همه پيروان اديان نامدار روی زمين متاسفانه ذکر مردان را خدای خود می دانند و جايگاه خدايشان در ذهن ذکر بازشان نهفته است . شما با اين خدا مخالف هستيد ؟ حق داريد ! خدای همه مردم زمين کوچک و حقير و پست است که هر کس و ناکسی می تواند بر صفحه روزگارش ........... بپاشد .
یاحق

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی