دوشنبه، آبان ۱۴، ۱۳۸۶

پارتی بازی قرآنی

بر گرفته از سايت کافر و برای دوستانی که ميخواهند بيشتر بدانند.
---
داستان زنانی که خود را به رايگان در اختيار محمد می گذاردند و آيات 49 و 51 از سوره احزاب

در بين چهار زنی که به طور رايگان خود را تسليم محمد می کردند و همخوابگی با آنان مستلزم هيچيک از تشريفات ازدواج از قبيل حصور شهود و پرداخت کابين نبود "ام شريک" از همه زيباتر بود . زيبائی او به حدی بود که حسادت عايشه را برانگيخت و به طعنه گفت :"نمی دانم زنی که خود را به مردی به رايگان تقديم کند چه ارزشی دارد ؟" ام شريک در جواب عايشه گفت : " ما چنين خواستيم و کرديم " و محمد نيز برای رسميت دادن به عمل خود، آيه 49 از سوره احزاب را بر عايشه و مسلمانان عرضه کرد و در آن از ام شريک به عنوان "امراه المؤمنه" ياد کرد :
" ای پيغمبر ما حلال کرديم بر تو همسرانی را که اختيار کرده ای چه آنها که حقشان را داده ای و چه آنها که کنيز تو بوده اند و خدا آنها را به عنوان غنيمت نصيب تو کرده است و همچنين دختران عمو ، دختران دائی و دختران خاله هايت که با تو مهاجرت کرده اند همه را بر تو حلال کرديم و نيز زن مؤمنه ای که خودش را به پيامبر ببخشد و پيامبر هم بخواهد با او نکاح کند . و اين نکاح بدون مهريه تنهابرای تو است نه برای ساير مؤمنين ." احزاب 49
عايشه پس از شنيدن اين آيه بدون پروا گفت: "می بينم که خدايت در انجام خواهش های نفسانی تو تسريع می کند ." محمد برای تأديب عايشه و متذکر شدن اين مطلب که ، زنان حق مداخله و اظهار نظر در اعمال جنسی مردان ندارند ، آيه 51 احزاب را بر زنان خواند :
"لازم نيست که در همبستر شدن با زنهای خود نوبت را رعايت کنی . هرکدام را که مايل بودی نزد خود بخوان و هر کدام را که نخواستی کنار بگذار . بر تو ايرادی نيست ، آزادی و اختيار مطلق در ترک آنها داری و برای آنها نيز اين ترتيب بهتر است . "
زنان محمد از ترس اين که مبادا محمد آنان را طلاق گويد ، نزد محمد آمدند و گفتند درباره ماچه تصميمی داری. هر کاری که ميل و اراده تواست انجام بده که ما تابع اراده تو هستيم .
از آن به بعد نوبت برای عايشه ، حفصه ، ام سلمه ، زينب و ماريه به طور عادلانه و منظم رعايت می شد و شبهای نوبتی برای سوده ، صفيه ، جوبريه ، ميمونه و ام حبيبه غالبا" به تأخير می افتاد .

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

23 نظر:

در ۶:۱۷ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

فلسفه نام کوروش:

در قدیم به افرادی که خیلی از عقب میدادن نمیگفتن «کونی» بلکه بهشون میگفتن «کیرتوش» اولین شاه هخامنشی هم همینطوری بوده بعد اسمش به این شکل تغییر کرده:

«کیرتوش»--->«کیرروش»-->«کورروش»-->«کوروش»

بعد هم مهم اینه که کوروش بزرگ به گیرهای گنده میداده برای همین اول اسمش «کیربزرگتوش» بوده بعد بزرگ اومده آخر اسمش و شده «کیرتوش بزرگ». علت هم این بوده که بزرگترین «کیرتوش» زمان خودش بوده.

 
در ۸:۵۱ بعدازظهر, Blogger کوروش گفت...

نوشتار شما دوست بينام به همان زيبايی و رسايی قران است.
اميدوارم روزی به خود بيايی و بدانی که زشتی گفتار تو از ننگينی دينی است که پدر و مادرت به تو تقديم کردند

 
در ۱۰:۳۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

كوروش عزيز ، درود بر شما.
دوست عزيز ، مرد بزرگ ايران ، شما رسالت بزرگي را برعهده گرفته ايد.زبان من از توصيف شما عاجز است.كوروش عزيز ، متأسفانه شما جزو معدود انسان هايي هستيد كه ارزش خرد را دريافته ايد.چنين فردي ، فشار بسياري را بايد متحمل شود

 
در ۱۰:۳۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

دشمن شما و همفكرانتان ، خردستيزاني هستند كه استدلالي جز فحش و ناسزا ، خشونت و ترور ، تهمت و افترا ندارند.آنان دوستدار تاريكي اند و شما دوستدار حقيقت.كوروش عزيز ، من واكنش بزرگوارانه ي شما را در ارتباط با يك مسلمان سخيف خواندم.بايد اعتراف كنم كه بعد از خواندن توهين هايي كه به شما كردند ، اشك در چشمانم حلق زد ؛ كوروش عزيز، بيدارگر ايران ، شما دوستداران بسياري داريد ؛ براي مثال اگرچه من از ارادتمندان به شما هستم ،ولي تا زماني كه چنين سخنان منزجر كننده اي را نشنيدم ، براي ابراز همدردي با شما چيزي ننوشتم.كوروش عزيز ، فرزند راستين هخامنش ،توهيني كه به شما شد ، توهين به تمام خردگرايان جهان بود و بيش از همه مرا آزرد.به اين فرد گستاخ خواهم گفت ، شما ننگ بشريت هستيد ؛ شرمتان باد.

 
در ۸:۳۷ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

نوشتن رسالت من و شما است به این رسالت پاسخ دهیم به انتظار شما هستم تا به هم فریادی بی صدا زنیم که ای برادر تنها نیستی

 
در ۸:۱۹ قبل‌ازظهر, Blogger کوروش گفت...

دوست عزيز بينامم
پيام محبت تو به دلم نشست. وجود دوستانی چون تو اميد من به فردای بهتر است.
گل باشی و خندان

 
در ۸:۲۲ قبل‌ازظهر, Blogger کوروش گفت...

قاصدک خوبم
تنها نيستيم دوست من چون عشق هست.
از پيامت متشکرم. به نوشتن ادامه بده که بهترين مبارزه است
گل باشی

 
در ۶:۳۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

کس مامانتو خوردم.

 
در ۷:۴۱ قبل‌ازظهر, Blogger کوروش گفت...

دوست گرامی... توهين های شما بهترين نشانه از پست و پليد بودن تربيت اسلامی شماست.
این نشانه پوچ بودن عقايدت است که برای دفاع از آنها تنها دشنام ميدهی.
گل باشی و پيروز

 
در ۵:۴۵ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

درود بشما با این شهامتی که در مقابل تعصبات کودکی از خود نشان داده اید. مشکل این دوستان ما خواب جهالت است.اینها در چهار دیواری اسلام سالهاست که بسر میبرند. و هیچگاه به خودشون اجازه نمیدن یک سرکی از پنجره این چار دیواری به بیرون بندازن.چون میدونن اگه یک لحظه به اطرافشون نگا کنن تمام این چرندیات فسیل بسته رو میریزن تو سطل اشغال !انشاالله امام ته چاهشون همین جمعه بعد از نیمروز میاد بیرون همه ماها رو بدرک واصل میکنه و اینا تو بغل هوریها پشتک وارو میزنن! حالا اگه این جمعه نیومد میاد . زمین حالا حالاها نابود نمیشه .
وب خوبی دارین عزیزم.پیروز باشین
www.goftegu.com

 
در ۵:۵۱ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

راستی من اطرافم زیاد از اینا میبینم که نماز میخونن روزه و عزاداری هم میکنن. خانوم بازی که چه عرض کنم دختر مردمو میارن خونه بزور بهش تجاوز میکنن بعد ازش فیلم هم میگیرن!
راستی چرا مسلمونا اینجورین؟
همین بالایی : این حرفای زشت رو قران بهش یاد داده مگه نه!
گل باشی .

 
در ۹:۴۹ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

کوروش خان! من همان کسی هستم که در این وبلاگ فحاشی کردم. راستش الان خیلی از کارم ناراحتم. اصلا" به نظر نمیرسه شما فرد نژادپرستی باشی که من چنین فکری کردمو برای همین فحاشی کردم.

به هر حال بخواطر تمام توهیناتم عذر میخوام ولی من اونا رو بخواطر عقاید دینیم ننوشته بودم که شما آنرا به مسلمانی(که البته غیر از کیش من است)نسبت دادی من فقط فکر کردم شما یک نژادپرستی برای همین داری بر ضد عربها مینویسی
به هر حال اگر منرا ببخشی و با رفتار کوروشوارانه کامنتهایم را حذف کنی ممنون میشم نه بخواطر من بخواطر اینکه اون کامنت عقیده واقعی من در مورد کوروش نیستو دوست ندارم هر کس میاد یر در کامنتهات اونو ببینه. به هر حال به قول خودت گل باشی

 
در ۳:۵۲ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

Dorood bar Rastayan e Parsi.
Nang bar jehalat va palidi bad.
Nam va jaygah e rafi e Khodavande bozorg ra Beshnasim va anra az Hajviati ke be nam e "Allah" tavassot e tazian mobarra bedanim.
Izad negahdaretan

 
در ۴:۱۸ قبل‌ازظهر, Blogger کوروش گفت...

دوست بينام دشنام گو
گمان ميکنم راست نميگويی. چرا که من اصلاً سخنی از عرب نگفتم که این بهانه به دست کسی بدهد. دوم اینکه به جز مسلمان کسی اینگونه به ضد اسلام حمله نميکند. پس به گمانم مسلمانی.
از اینکه از نوشته خود پشيمانی به تو تبريک ميگويم. ولی دوستانه سفارش ميکنم راست بگويی.
گل باشی

دوست بينام آخر
خوش آمدی. دو پست آخرم که قسمت های اول و دوم فيلمی ساخته داوکينز هستند را به شما توصيه ميکنم.
مواظب باشيم که اسلام ستيزی تبديل به عرب ستيزی نشود.
شاد باشی

 
در ۹:۴۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

نه عزیزجان دروغ نگفتم.بسیارند وبلاگهایی که مطالبشان مثل شماست و بیشتر با عرب مشکل دارند تا با اسلام. اونموقع چند پست آخرتو که دیدم مثل اونا بود دیگه چیکار کنم.به هر روی شما هم گل باشید

 
در ۳:۱۷ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

حالا آقا کوروش نگفتی منو بخشیدی یا نه؟ من عذرخواهی میکنم

 
در ۹:۲۰ قبل‌ازظهر, Blogger کوروش گفت...

دوست گرامی
من کسی نيستم که تو رو ببخشم يا نبخشم.
تو اگر به اشتباه بودن عمل رسيدی مشکل حله. من کاره ای نيستم.
خندان باشی

 
در ۸:۵۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

Koorosh,

I like the style of your writing. Your debating skills are outstanding and your mastery of logic is remarkable. Unfortunately, I have noticed that many of our folks are not familiar with the fundamentals of debating and are not even able to put forward an argument.

How about trying to level up the audience debating skills by writing a series of posts on this topic ? In my humble opinion, having code words for unacceptable reactions in debates, will be a quick fix for pointing out drifts and hijacks and helps creating a more fruitful environment of discourse. Defining concepts such as "ad hominem attacks", "non sequitur arguments", "post hoc ergo propter hoc fallacies" etc.

There is this single word that seems to be quite unfamiliar for many of our dear nation. It is called "evidence". It is what you present to back up your claims. It can be peer reviewed studies, scientifically proven principles and theorems, and logical postulates. It is crucial to remind many what is NOT an evidence or a counter evidence. A verse from Quoran, whether you believe in it or not, does NOT prove your point. A poem from Hafez, Saadi, Molavi etc. that rephrases your point in rhythmic manner without adding any further information to the context is NOT evidence. A quote from Mr. Javadi Amoli, Ayatollah Khomeini, Ayatollah Ozma Golpaigani, Dr. Soroush, Dr. Kadkani, Prof. Hesabi, Emam Jafar Sadegh, Hazrateh Ali, Hazrateh Mohammad, Gabriel the holly and Allah himself merely tells the audience about the opinions of these individuals perse and would not add any more "truth" to the argument put forward by the referencer. Last, but most importantly, your opponent's sexual orientation, his/her mother's history of sexual activities, your proclaimed history of intimacy with his/her closest family members, his/her name's similarities and rhymes with various and progressively abundant expressions we have in our beloved language for genitals and other private organs of human body and other types of attacks of this sort will neither prove you as a winner of a debate nor it will refute the argument of your opponent.

Again, love your blog,
keep it up

 
در ۵:۴۳ قبل‌ازظهر, Blogger کوروش گفت...

دوست بينام خوبم
در پست ديگری هم پيام داده بودی (به گمانم خودت بودی چون قلم زيبايت شبيه است) و بسيار ارزنده و زيبا گفتی.
با پيشنهاد تو موافقم, هرچند از نگر فنی نميدانم که تا چه حد ميتوان به اين هدف نزديک شد.
پيشنهاد ميکنم که برای من ایميلی بفرستی تا من با آدرس ایميلت تو را به نويسندگان این وبلاگ اضافه کنم.
کار گروهی بهتر از تک فردی است. اگر مايل به همکاری بودی در خدمتم.
اگر نه هر از چند گاهی به ما سری بزن.
بوی خوش خرد گرايی ميدهی.
شاد باشی

 
در ۱:۴۹ قبل‌ازظهر, Anonymous کورش احمدی گفت...

درود
در جواب اون ابلهی که به کورش گفت کیرتوش باید بگم کورش بزرگ همون اسکندر ذوالقرنین هست که 17 بار در قرآن و 2 بار تورات ازش یاد شده و خدا از اون به عنوان پادشاه عادل نام برده .

 
در ۲:۵۷ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

درود بر شما
من شاهین یا شاهین اتئیست هستم یک وبگذر که هرجا بتونم نظراتم رو در مورد دین اسلام و توهم خدا می نویسم. یک سال است که خودم با مطالعه تا حدودی به روشنفکری رسیده ام و خود را بزرگتر از آن می دانم که چیزی را بپرستم. سخنان آقای فاضلی تنها دلگرمیم بود اما تمام آنها را بارها گوش کرده ام و حالا تنها در اینترنت میتوانم افراد خردورزی مثل شما را بیابم و از روشنگری آنها دلگرم شوم. من با مطالعه و تعقل به این باورها رسیده ام و نتیجه گرفتم که چیزی به نام خدا وجود ندارد. خردورزی ام را تا به حال توانسته ام به 9 نفر انتقال دهم و کارم فقط همین شده که در هر جمعی که هستم نظراتم را بدون ترس و به طور واضح بیان کنم. این شادکامی من است و امیوارم همه ی انسانها از شر خرافات رها شوند.
با تشکر از زحمات شما و بدرود

 
در ۱۱:۳۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

Excuse, not in that section.....

 
در ۱:۳۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

You are not right. I can prove it. Write to me in PM, we will discuss.

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی